miercuri, 21 iulie 2010

Oare Boc ştie cine este Vladimir Găitan?

Am citit interviul cu Vladimir Găitan din ziarul ,,Ring'' şi am rămas profund impresionat de drama unui mare actor român. Şi în aceeaşi situaţie mai sunt mulţi alţii. E dureros că nu ştim să ne apreciem valorile. Aş vrea ca domnii Băsescu, Boc şi slujitorii lor de prin ministere să citească măcar acest fragment şi să le crape obrazul de ruşine.
,,M-aştept într-o zi să nu mai am bani pentru medicamente. Deja mi s-a luat din salariu mai mult de 50%. Printr-un joc al întâmplării, de la 26 de milioane, bani în mână, mi s-a luat un spor de vechime şi de muncă grea pentru că am infarctul. Şi mi s-a îngheţat salariul la 19 milioane şi acum 25%, socotiţi voi... Era salariul pe care l-am avut că actor debutant categoria a 2-a. Deci, după 43 de ani de muncă, mă reîntorc cu un salariu de actual debutant. Şi la anul, obligat de legea asta idioată, o să fiu forţat să ies la pensie, cu un venit mizerabil. Mai am un imobil care îmi aduce o chirie, dar dacă rămân fără chiriaş… Am ajuns astăzi să mă gândesc că, dacă voi depinde doar de această pensie, voi fi muritor de foame. Şi sunt absolut decis să mă sinucid... adică nu mă văd cerşind şi umilindu-mă. Dacă nu voi avea altă soluţie, asta va fi singura.''

Niciun comentariu: