miercuri, 28 iulie 2010

Funeriu continuă să-i jignească pe aceia pe care ar trebui să-i apere

"Aceasta este România. Aceasta este calitatea celor care doresc să devină profesori în România. Rezultatele sunt slabe. Pentru prima dată, zic eu, am avut un bacalaureat corect, o competiţie de titularizare corectă. Vedem astăzi care sunt rezultatele"...Opoziţia, din păcate, a ales să fie încă o dată frânarul României şi să blocheze sistematic o nouă lege a Educaţiei prin care să putem, în sfârşit, să aşezăm Educaţia pe un soclu solid".
Sursa: www.cotidianul.ro
Oare când va înceta Funeriu să ne jignească? Eu cred că el este mult mai vinovat decât noi pentru tot ceea ce se întâmplă rău în sistemul de învăţământ. Stă în puterea lui să facă lucruri bune pentru sistem, dar preferă doar să acuze profesorii pentru tot ceea ce se întâmplă rău. Eu nu îmi amintesc niciun lucru bun pe care să-l fi făcut în cele 7 luni de când conduce ministerul. Şi nici nu am speranţe că va face lucruri bune de aici încolo. Aştept remanierea.

2 comentarii:

gabriel teodorescu spunea...

vezi:
http://www.antena3.ro/romania/profesorii-de-nota-cinci-refuza-posturile-cei-care-au-obtinut-zece-la-titularizare-sunt-exclusi_104459.html

LIVIU MARIAN POP spunea...

Unde ai vazut un ministru care sa apere dascalii???
parca am fi dusmanii sistemului si ei, ministrii, ar fi cei care vor binele sistemului