vineri, 23 iulie 2010

Caut pistolar cu experienţă

Dacă am trăi în Vestul Sălbatic, acest anunţ nu ar rămâne fără efect şi aş avea de unde să aleg. Trăim însă în Bucureştii anilor 2010. Din păcate, există asemănări prin faptul că se fură ca în codru şi peste tot există borfaşi care îngrozesc cetăţenii. De 2 ani încerc să atrag atenţia domnului Chiliman, primarul sectorului 1 asupra acestei grave probleme şi îl rog să mă ajute să rezolvăm problema hoţilor care acţionează în zonele Dămăroaia şi Bucureştii Noi, în mijloacele de transport 112 şi 97. Fetiţa mea se trezeşte noaptea şi mă roagă să am grijă să nu mă fure hoţii, iar nevasta mea este îngrozită de ceea ce vede zilnic în aceste mijloace de transport. Personal, am văzut câteva scene în care elevilor mei li s-au furat telefoanele, iar atunci când i-au prins în flagrant pe hoţi li s-au arătat cuţitele.
Toată lumea ştie ce se petrece, dar nimeni nu face nimic. Chiar trebuie să ne facem dreptate singuri?

3 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Si, probabil, pe zi ce trece, hotii se inmultesc.

Daniel Mălăelea spunea...

Asa este. Cred ca ar trebui sa-l dau in judecata pe Boc pentru instigare la talharie. Mor oamenii de foame si atunci ies la furat.

Anca Naciu spunea...

Nu cred ca dl Chiliman mai poate sa faca ceva chiar daca ar vrea , pentru ca trebuie sa dea afara politisti . Deci nu cred ca ar mai fi posibil sa umble politisti sub acoperire prin mijloacele de transport in comun. Intr-adevar te-ai putea gandi ca dl Boc le face astfel viata usoara hotilor si ii invita la talharii din moment ce vor fi mai mult hoti decat politisti.
M-a impresionat grija Alinutei sa nu va fure hotii .....
Seara tarziu cand ies cu catelul la plimbare nu mai vad ca alta data masinile Politiei plimbandu-se pe strazi . Cica facem economie...
Nu putem decat sa ne rugam sa ne ajute Dumnezeu si sa ne fereasca de rau !!!!