duminică, 27 iunie 2010

Ponta respinge ideea unei guvernări PSD-PNL

"N-o să guvernăm împreună. De trecut, trecem peste orice; mâine trecem, ducem moţiunea noastră şi la ei, sper să se strângă numărul de voturi. Dar de guvernat, e o altă discuţie (...) Daţi-mi voie, cu ultimele ghilimele, cu "aroganţa" partidului meu, să îmi doresc să guvernez singur, să obţin numărul de voturi şi să guvernăm. Este o realitate care a existat în 2000-2004 şi eu susţin acest lucru. Nu mai vreau alianţe care să se rupă...
...Eu respect şi consider că PNL este singurul partid de dreapta parlamentar. E singurul partid de dreapta în ceea ce înseamnă partid de dreapta. PSD e singurul partid de stânga. E normal să fim adversari politic şi ideologic. E normal să ne aliem când vorbim de stat de drept şi de democraţie pentru că şi unii şi alţii credem în democraţie"
... Ba mai vine dl Geoană, ba mai vine cineva să mai dea şi el o ştire. Nu, domnule! PSD o să vrea să guverneze cu Guvern PSD cu măsuri de stânga, PNL probabil o să vrea să guverneze cu măsuri liberale. Iar facem magiun? Cred că aici şi Crin Antonescu a fost foarte clar şi eu am fost foarte clar. Faptul că îşi mai dau alţii cu părerea, asta e, se întâmplă"
Sursa: www.realitatea.net
Între dorinţa celor doi lideri şi situaţia de fapt de la un moment dat este cale lungă. Se poate ca în 2012 să se ajungă într-o situaţie care să impună formarea unui guvern format din PNL şi PSD. Orice variantă ar fi de preferat numai să scăpăm de balaurul PDL.

Un comentariu:

produse naturiste spunea...

Ponta are sanse mari sa urce pe ascara politica si mai mult