vineri, 11 iulie 2008

O iubire cât o viaţă : Colegiul Tehnic Media

Îmi pasă de ceea ce se întâmplă în Colegiul Tehnic Media. Sunt profesor în Colegiul Tehnic Media şi sunt bucuros că am elevi minunaţi. Ei sunt viaţa mea, pentru ei fac totul. Nu aş putea să fac altceva decât să fiu profesor. Si unde aş putea fi profesor, altundeva decât în Media? Aici mi-am îngropat tinereţea, aici mi-am găsit fericirea şi liniştea sufletească, aici mi-am clădit o carieră şi am educat mii de elevi. Sunt mândru de realizările mele, sunt mândru de voi, dragi elevi. Voi rămâneţi prietenii mei, eu rămân prietenul vostru. Vor veni vremuri în care ne vom aminti, toţi, cu drag, că am fost cândva împreună. Eu vă voi aştepta să reveniţi alături de noi. Voi fi mereu aici, pentru că este nevoie de mine. Voi îmbătrâni aici şi voi îmbătrâni frumos. Voi lăsa multe amintiri frumoase, voi lăsa multe în urma mea.

2 comentarii:

Regele Sarpe spunea...

Este incredibil felul in care dumneavoastra domnule profesor va implicati in atatea proiecte,dezbateri,sedinte,etc toate vizand binele elevilor din acest liceu.Cu siguranta ca orice elev si-ar dori un asemenea profesor si pot spune ca sunt extrem de incantat ca invat istorie de la o asemenea persoana.Domnul Daniel Malaelea este mai mult decat un simplu profesor care vine la ora ti-a predat o lectie in juma` de ora dupa care iti da 2 exercitii sa scape de tine sa poata citi un ziar.Eeste intai de toate un om care are initiativa,spirit competitiv si daruire in ceea ce face.Pentru toate acestea merita nota 10 si jos palaria din partea mea.cU TOT RESPECTUL cLAUDIU cIORAP 11A.

Anonim spunea...

Ma bucur sa constat ca v-ati schimbat oarecum atitudinea dle. profesor.