luni, 14 martie 2011

Sunt solidar cu Adrian Mititelu!

       TRĂDARE! Valerică Găman a semnat cu Dinamo. Ştiu prin ce trece patronul Adrian Mititelu. Pentru el, aceasta este o lovitură cumplită. Nici eu nu mă aşteptam ca un fotbalist crescut în spiritul Craiovei Maxima să semneze cu Dinamo.
      "Sunt fericit că am ales Dinamo! Mi-e dor de fotbal şi abia aştept să debutez în tricoul alb-roşu. Am trecut printr-o perioadă dificilă în ultimele luni, dar mă bucur că transferul la Dinamo a fost perfectat. Sînt optimist şi sînt convins că voi reuşi să fac performanţă la Dinamo, aşa cum au reuşit şi alţi jucători de la Craiova în ultimii ani. La Craiova nu am cîştigat niciodată un trofeu. Sînt jucător profesionist şi am ales o echipă de tradiţie în fotbalul românesc, care îşi propune în fiecare an campionatul şi Cupa României. Sper din tot sufletul să cîştig un trofeu cu Dinamo"

Niciun comentariu: