vineri, 18 martie 2011

Duminica viitoare mergem la Turnul Chindiei



           Anul acesta şcolar am fost mai ocupat decât în anii trecuţi şi nu am mai putut să organizez atâtea activităţi extraşcolare câte aş fi vrut. De multe ori i-am auzit pe elevi exprimând nemulţumiri legate de faptul că, deşi se organizează tot felul de activităţi extracurriculare şi extraşcolare în liceul nostru, totuşi organizăm puţine excursii şcolare. Pentru că a venit primăvara şi pentru că mulţi dintre elevii de clasa a 9-a şi a 10-a doresc să mergem într-o excursie cu autocarul, am decis să mergem duminică, 27 martie, la Târgovişte şi Mănăstirea Dealu. Această excursie se potriveşte cum nu se poate mai bine şi cu planificarea calendaristică la clasa a 9-a. Săptămâna aceasta am predat tema ,,Mircea cel Bătrân'', iar săptămâna viitoare voi preda ,,Vlad Ţepeş''. Vom putea astfel să facem o lecţie de istorie în aer liber printre ruinele Curţii Domneşti şi sub Turnul Chindiei, iar apoi vom merge la Mănăstirea Dealu, locul unde căpitanul Radu Buzescu a îngropat capul lui Mihai Viteazul




Niciun comentariu: