marți, 1 martie 2011

Domnul Nelu Botiş ne păcăleşte!

        "Am sa le spun tuturor celor care cred in munca lor un mesaj crestinesc: Nu va temeti cei care stiti sa traiti din munca dumneavoastra pentru ca aceasta munca o sprijinim, munca celor care se trezesc in fiecare dimineata, munca celor care sunt constienti ca au responsabilitati fata de familie si munca celor care dau si tarii o parte, zi de zi aduc drept contributie la prosperitatea acestei tari", a declarat Ioan-Nelu Botis, in cadrul unei conferinte de presa sustinută luni seara.
       Cât de fals este domnul Nelu Botiş! Mie mi se pare că politica celor care ne conduc astăzi este de a încuraja nemunca, necinstea, hoţia, aranjamentele. Oamenii cinstiţi, cei care muncesc de dimineaţa până seara o duc greu, trăiesc de pe o zi pe alta, sunt din ce în ce mai disperaţi. Poporul român a ajuns să trăiască bine doar prin reprezentanţi. Ne păcăleşte şi domnul Nelu Botiş tot la fel cum ne-a păcălit domnul Traian Băsescu. Oare cât timp o să ne mai lăsăm păcăliţi?

3 comentarii:

Laurentiu spunea...

Ceea ce ma deranjeaza la Uniune este faptul ca toata ziua buna ziua "Jos Basescu".Ce vor face ei, niciun cuvintel.Si dvs acelasi slogan banalizat si banalizant "Jos Basescu".Un liberal adevarat nici nu l-ar baga in seama pe Basescu.Dvs.nu sunteti liberal ci doar PNL-ist,nu va suparati.Iar faptul ca cineva incearca sa vada si obiectiv nu inseamna ca e pdl-ist...
Tot obiectiv vorbind cred ca pdl-ul va castiga si alegerile din 2012,desi eu nu-i voi vota, tocmai cu greseli de felul acesta si altele, ale opozitiei.
Va rog sa nu va suparati.

Daniel Mălăelea spunea...

Nu ma supar. L-ati copiat [pe Cioroianu care spunea despre Crin Antonescu ca nu este liberal, ci doar PNL-ist. Eu, sigur, nu sunt de stanga. Am fost intotdeauna adeptul ideilor de dreapta, am votat intotdeauna cu liberalii si niciodata cu partidele care au derivat din FSN.

Laurentiu spunea...

Da,Cioroianu a spus asta,ma scuzati c-am uitat sa spun...
Problema e ca nu vad cum un profesor,in general,ar putea fi de dreapta.De dreapta ar trebui sa fie oamenii de afaceri,cei cu proprietatea etc.
Ma bucur totusi ca nu sunt de dreapta sau de stanga,ci mai degraba,zic eu ,foarte moderat,daca pot spune asa.
Nu mi se pare firesc o unire,inainte de alegeri,intre dreapta si stanga.Dar chestia e ca dreapta, stanga,centru,nu exista la noi.Asta mi-e foarte clar si cred ca multa lume gandeste asa.