vineri, 17 decembrie 2010

Vă mulţumesc, Domnule Primar!

În urmă cu aproximativ un an, îl rugam pe domnul Chiliman să găsească o soluţie pentru amenajarea unui loc de joacă pentru copiii din cartierul Străuleşti. I-am şi dat câteva sugestii indicând 3 terenuri de la capătul  traseului troleibuzului 97. Domnul Primar a promis că va analiza situaţia juridică a terenurilor indicate şi că va găsi cea mai bună soluţie. Timpul a trecut şi am pierdut din vedere solicitarea pe care am făcut-o. 
Astăzi, împreună cu Alinuţa, am mers cu sania la capătul liniei troleibuzului 97. Acolo am avut o surpriză foarte plăcută. Am găsit un mic loc de joacă amenajat pe unul dintre terenuri. Nu este mare, dar este frumos. Am aflat de la vecini că a fost amenajat în urmă cu două săptămâni. Mă bucur din suflet pentru că domnul  Chiliman a reuşit să îşi îndeplinească promisiunea. De astfel de primari avem nevoie. Vă mulţumesc din suflet, Domnule Primar!


















3 comentarii:

Anonim spunea...

Multumim din inima partidului, restul cantecului il stiti...

Daniel Mălăelea spunea...

Nu il stiu. Raule, nu poti sa intelegi ca eu ma bucur pentru faptul ca fetita mea are un loc de joaca la 150 de metri de poarta casei?

laur1985 spunea...

Salut!

As fi interesat sa cumpar 2 articole pe blogul/siteul tau. Articolele vor arata ca primele doua de pe www.blogreflex.ro (cele legate de Pariuri-x). Articolele vor fi facute de mine si vor contine patru linkuri (trei intr-un articol, unul in al doilea articol). Daca esti interesat/a astept un mail la adresa laur_rapidistul@yahoo.com cu adresa blogului si un pret pentru care esti de acord sa le postezi.

O zi buna!