vineri, 24 decembrie 2010

În seara de Ajun

Întotdeauna mă bucură mesajele primite de sărbători de la cei dragi. La rândul meu trimit zeci de mesaje rudelor, prietenilor, cunoscuţilor. În seara aceasta am primit un telefon special ca răspuns la urarea transmisă de mine prin sms. Telefonul primit m-a bucurat nespus. Cine credeţi că era la capătul firului? Era George Şovu, scenaristul filmelor ,,Liceenii'', ,,Declaraţie de dragoste'', ,,Extemporal la dirigenţie''. De o viaţă îmi doream să-l cunosc pe acest om minunat şi să-i mulţumesc. În curând visul meu se va împlini.
Domnul profesor George Şovu dorea la rândul său să mă cunoască şi să îmi mulţumească pentru articolul publicat în ,,Tribuna Învăţământului şi postat pe blogul meu în urmă cu 2 ani. Atât de mult l-a impresionat articolul  meu încât l-a publicat ca prefaţă la cea mai recentă carte a sa numită ,,Lumina neuitării''.
Pentru mine Moş Crăciun deja a venit! Vă doresc şi vouă, dragi prieteni, ca Moş Crăciun să vă aducă darurile visate.

Niciun comentariu: