vineri, 3 decembrie 2010

Au trecut 19 ani de când Petre Ţuţea ne-a părăsit

Câtă nevoie avem astăzi de Petre Ţuţea! Ar putea fi un model moral pentru tineri. Rămâne viu în sufletele noastre şi avem obligaţia de a-i ajuta pe tineri să îl cunoască. Dumnezeu să îl odihnească!
"Eu când discut cu un ateu e ca şi cum as discuta cu uşa. Între un credincios şi un necredincios, nu există nici o legătură. Ăla e mort, sufleteşte mort, iar celălalt e viu şi între un viu şi un mort nu există nici o legătură. Credinciosul creştin e viu. "

Un comentariu:

Mirea spunea...

"Definiţia mea este: Petre Ţuţea, românul. Am apărat interesele României în mod eroic, nu diplomatic. Prin iubire şi suferinţă. Şi convingerea mea este că suferinţa rămâne totuşi cea mai mare dovadă a dragostei lui Dumnezeu...Mă simt asemeni unui vultur trist, care înălţat la zenit urinează asupra veacului douăzeci cu un dispreţ creştin."...Dumnezeu să-l ierte cu Sfinţii Lui!