marți, 16 martie 2010

O zi alături de prieteni

Astăzi am avut o zi foarte obositoare. Am început orele la 8,00, apoi la 15,00 a trebuit să particip în Comisia de contestaţii la faza pe municipiu a Olimpiadei de istorie, iar de la 18,00 la 21,00 am participat la şedinţa Adunării Generale a Liderilor S.I.P. sector 1. Deşi am avut atâtea de făcut, a fost o zi plăcută. Am avut aproape oameni deosebiţi, majoritatea dintre ei fiindu-mi foarte buni prieteni. Am avut bucuria de a afla că un om deosebit, un profesor foarte apreciat şi un minunat prieten, domnul inspector Mihai Manea citeşte constant blogul meu. În plus, am avut marea plăcere de a-i oferi culegerea mea de teste grilă pentru Academia de Poliţie şi de a primi în dar culegerea dânsului. Întotdeauna am ştiut că domnul Manea este un om minunat. Este singurul inspector de istorie din cei 5 pe care i-am prins în funcţie în activitatea mea didactică pentru care am o stimă nemărginită. Am infinita obligaţie de a-i mulţumi pentru încrederea pe care a avut-o permanent în mine. Mereu m-am străduit să nu îi înşel încrederea şi aşteptările. Folosesc şi această ocazie pentru a-i mulţumi din tot sufletul.
Surprizele plăcute au continuat la şedinţa de sindicat unde, pe lângă problemele foarte serioase legate de neplata unor drepturi salariale şi de organizarea unor acţiuni de protest, am avut ocazia să discut pe diverse teme şi să mă conving încă o dată că am aproape oameni deosebiţi precum profesorii şi liderii de sindicat Tudor Lupu, Marius Burhan, Adrian Drăguşanu. Ei sunt prietenii mei buni şi alături de ei voi desfăşura numeroase activităţi care, cu siguranţă, ne vor apropia şi mai mult.
Ziua nu se putea încheia fără să primesc o altă veste bună de la fostul meu coleg de facultate şi bunul meu prieten Sorin Ivan, directorul revistei ,,Tribuna Învăţământului'', care mi-a promis că va fi alături de noi duminică la acţiunea organizată la Palatul Parlamentului de Alina Gorghiu.

Un comentariu:

Constantin Ioan BRINCUS spunea...

http://constantin-brincus.blogspot.com/2010/03/despre-prietenie-si-compasiune.html