joi, 14 august 2008

Mititelu: "Primăria e dispusă la orice efort pentru a ne ajuta. Rămîne să vedem şi faptele"

După ani de de războaie purtate la nivel declarativ, conducerea Universităţii şi cea a Primăriei Craiova au făcut azi primul pas spre o împăcare istorică.

"Am venit pentru o tatonare, să vedem care sînt intenţiile celor de aici privind echipa de fotbal. Am găsit nişte oameni care ne-au arătat că vor să ne ajute. Rămîne ca în perioada următoare să găsim soluţiile legale cele mai potrivite pentru a demara această colaborare, care din păcate a întîrziat foarte mult.

Nu pot să spun prea multe lucruri, pentru că nu e nimic sigur. Cel puţin la nivel verbal, ni s-a transmis că o intenţie foarte clară de a sprijini în mod foarte consistent clubul. A fost o invitaţie oficială din partea primarului, am venit, am vorbit şi rămîne să găsim soluţiile legale. Sper să vină la meciurile Craiovei, dar nu depinde de mine.

Dacă aţi fi asistat la discuţii, n-aţi fi zis că au fost acele neînţelegeri între noi în trecut. Eu nu ţin duşmănie, nu sînt ranchiunos, probabil că şi primarul e la fel. Acum, rămîne de văzut în ce va consta ajutorul. Cert e că într-un fel s-a dezgheţat relaţia. Urmează ca în perioada următoare să cerem primăriei ce vrem! I-am spus primarului Craiovei că nu e corect ca el să fie mai prejos decît primarul Clujului şi al Timişoarei.

Nu trebuie să ne entuziasmăm, trebuie să aşteptăm să vină şi faptele. Sînt convins că dacă măcar 50 la sută din ce s-a promis azi se va transforma în fapte va fi foarte bine. L-am informat pe primar că împrejurimile stadionului, tribuna a II-a, arată foarte rău. Nu e normal ca Universitatea să rămînă în urma altora, mai ales că sîntem cel mai faimos club din provincie.

Craiova a trăit prin sport şi primarul a arătat că e conştient şi că vrea. E dispus la orice efort de a ne ajuta, de la stadion şi pînă la alte chestiuni. Mi-a explicat ce probleme de buget are, cam ce cifre ar putea fi alocate. Pentru început, nu e ceva extraordinar de mare, dar e promiţător. Sînt convins că pe măsură ce echipa va creşte în rezultate se va intensifica şi ajutorul.

Primarul mi-a zis că-i place noua echipă, nu credea că vom face aşa o formaţie puternică. A recunoscut că l-am contrazis, l-am surprins. I-am adus aminte ce înseamnă Craiova, de cîte ori a plîns pentru această echipă şi că are o obligaţie pentru Universitatea",
a declarat azi Adrian Mititelu, la finele întrevederii cu edilul Băniei, Antonie Solomon.
Sursa: www.gsp.ro

Niciun comentariu: