vineri, 9 martie 2012

A fost un antrenament reuşit

        Astăzi, între orele 15-17, eu şi băieţii din echipa de fotbal a colegiului nostru am fost oaspeţii prietenilor mei din Colegiul Tehnic Feroviar ,,Mihai I''. Prin amabilitatea domnului director Sergiu Moga, am putut să ne antrenăm, timp de 2 ore, pe un teren excelent. Am putut să-i văd la lucru pe 9 dintre cei 10 elevi înscrişi la Cupa Liceelor. Sunt destul de optimist. Avem 6 băieţi buni, dintre care se remarcă în mod deosebit Cătălin Ilie şi Apostol. E bine că avem şi 2 sau chiar 3 rezerve de jucători. Nu avem niciun portar bun, iar Luca este jucătorul care pare că nu va prinde decât banca de rezerve. Cred că vom face o figură frumoasă anul acesta. Sunt convins că vom avea alături şi o galerie foarte numeroasă.

2 comentarii:

Anonim spunea...

salutare!!!Ce faceti domn profesor tot cu fotbalu ati ramas?Cum mai este viata in "media"?Cred ca am ceva pt dnv ...Marinica D.

Daniel Mălăelea spunea...

Salut, fotbalistule! Ce ai pentru mine? O minge cu autograful lui Hagi?