luni, 28 martie 2011

A fost o excursie frumoasă!

         Şi neaşteptat de liniştită. Mă gândeam că am făcut imprudenţa de a pleca la drum şi cu elevi de clasa a 9-a, pe care nu îi cunoşteam destul de bine. Dar nu s-a întâmplat nimic deosebit şi ne-am simţit foarte bine. M-a impresionat Complexul Curtea Domnească. În schimb, am fost dezamăgit de Mănăstirea Dealu. Am mers în ultimii ani în multe excursii şi am avut posibilitatea să văd multe mănăstiri renumite. Printre cele care mi-au plăcut foarte mult au fost: Mănăstirea Caraiman din Buşteni, Mănăstirea Ghighiu de lângă Ploieşti, Mănăstirea Curtea de Argeş, Mănăstirea Suzana, Mănăstirea Cheia.
        Am jucat ieri şi foarte mult fotbal. Cu 2-3 excepţii, băieţii s-au comportat frumos. Doar că ne-au exasperat, pe mine şi pe şofer, cu manele în aşa măsură încât, la întoarcere, şoferul a declarat casetofonul defect. Nu mi-a plăcut nici faptul că fetele foloseau din când în când cuvinte vulgare şi că în parcul ,,Chindia'' au făcut în mijlocul aleii munţi de coji de seminţe.
        Mâine voi posta pe blog câteva zeci de fotografii.

Niciun comentariu: