sâmbătă, 16 octombrie 2010

Am trăit să o văd şi pe asta!

Când Traian Băsescu a spus că România este o ţară second-hand, au existat numeroase proteste ale liderilor de opinie. Poate că dacă făcea altcineva declaraţia şi nu Preşedintele României, criticile nu ar fi fost atât de virulente. Preşedintele nu are dreptul să vorbească urât despre ţara sa şi despre cetăţeni. Nu cred că cetăţenii României sunt mai prejos decât cetăţenii unui stat din Europa Occidentală. Ceea ne deosebeşte de aceştia este doar faptul că noi nu avem conducătorii pe care ei îi au. Că, de fapt, noi suntem cei care ne alegem conducătorii, este deja o altă problemă. Îmi iubesc ţara şi nu mi-a fost niciodată ruşine că sunt român. Dar mă doare sufletul să văd că s-a ales praful de biata noastră ţară. După 1990 a fost mereu grea viaţa în România, dar în timpul guvernării Băsescu-Boc este cumplit. 
Sărăcia este din ce mai mare şi nu afectează doar persoanele fizice. Am ajuns să le plângem de milă până şi băncilor.  Am fost zilele trecute la un sediu al Băncii Româneşti pentru a plăti rata la un credit. Când am primit chitanţa, am constat că era hârtie ,,refolosibilă'', cum credeam că doar eu folosesc atunci când am de scos la imprimantă tot felul de materiale didactice şi nu am hârtie. Foaia pe care a fost tipărită chitanţa mai fusese folosită anterior pentru nişte anunţuri. Să fie sărăcie sau lipsă de respect faţă de clienţi?

Niciun comentariu: