duminică, 9 ianuarie 2011

Prea multor nulităţi le este ruşine că sunt români!

Într-un interviu acordat României Libere, executorul judecătoresc Paula Daniela Şomăldoc declară că îi este ruşine că este româncă, după ce a fost jignită şi bruscată de către europarlamentarul Corneliu Vadim Tudor.
"Este un comportament sub orice critică. Aici nu este vorba de mine, ca persoană, ci este vorba de noi, ca ţară. De noi, România. Îmi pare foarte rău. Am făcut tot ce a depins de mine ca să nu se ajungă la acest bâlci. Îmi pare rău că, în acest fel, am dovedit că suntem o ţară pe care nu vreau să o calific altfel... Mi-e ruşine. Mi-e ruşine că şi eu fac parte din această ţară, că sunt tot româncă şi cei de dincolo ne văd sub acest aspect"
Şi mie îmi este ruşine că doamna aceasta este româncă. Sigur că Vadim Tudor s-a comportat necivilizat şi a fost violent. Dar, a fost o comandă politică evidentă şi el a avut puterea de a riposta. ,,Cei de dincolo'' văd, în primul rând, actele de corupţie pe care nu Vadim Tudor le-a comis. În România, în ultimii ani, am avut parte de mult circ şi din ce în ce mai puţină pâine. Nu este Vadim Tudor vinovatul principal pentru modul cum este văzută România din afara graniţelor.

11 comentarii:

Mirea spunea...

Pentru mine Vadim Tudor poate fi privit si ca un real om de cultura, adica un exemplu pozitiv in ochii celorlalti, daca ne doare atat de tare ce parere au "aia" despre noi. Sigur ca pe acest aspect nu se pune accent, ci doar pe cat de vulgar si violent este liderul PRM...de fapt este o campanie mass-media impusa sau prostia unor jurnalisti si realizatori tv!...VADIM A PROCEDAT ROMANESTE!

Nicu spunea...

Domnule profesor,citesc din cand in cand blogul domniei-tale.Dar n-o sa-l mai citesc.Pentru ca se vede foarte clar ca dumneata esti indoctrinat rau de tot de PNL(partid pe care si eu il stimez).
Deci dumitale iti este rusine ca doamna respectiva a fost tratata in felul acela de catre un europarlamentar si ca a fost o comanda politica,fara sa ai absolut nicio dovada in acest sens,doar banuieli.Pacat ca un partid monstruos ca PDL va fi inlocuit de o suita de alte partide mai monstruoase decat acesta.Pacat

Daniel Mălăelea spunea...

Nicu, din fericire inca ne mai bucuram de libertatea de a alege. Esti liber sa alegi varianta de a nu mai citi blogul meu. Recunosc vina de a vedea in PNL speranta romanilor intr-o viata mai buna.

Mirea spunea...

Ce inseamna "indoctrinat rau de tot de PNL"?!!!...pacat ca nu ai cultura generala, pacat...

Daniel Mălăelea spunea...

Mirea,eu inteleg ce vrei sa spui, dar esti prea subtil pentru unii. De la sfarsitul secolului al XIX-lea istoria PNL se confunda cu istoria nationala.Ca profesor de istorie, nu am cum sa nu fiu ,,indoctrinat'' de românism si de liberalism.

gabriel teodorescu spunea...

Faima Romaniei si a lui Traian Basecu provoaca zambete peste ocean!!!… Basescu nominalizat intr-o emisiune MSNBC, “cel mai rau om al zilei”!!!
http://gabrielnicolaeteodorescu.wordpress.com/

Nicu spunea...

@ Mirea

Mi-ar placea sa vedem care are mai multa cultura generala...

Pacat,Mirea,ca esti ca Vadim.Pacat

Daniel Mălăelea spunea...

Nicu, Mirea este un fost elev de acum 3 ani. Sunt foarte mandru ca a fost elevul meu. In curand va fi profesor de istorie. Este un tanar foarte promitator.Imi pare rau ca nu am putut, desi anul acesta am incercat, sa il atrag in PNL

Nicu spunea...

Daniel,eu sunt profesor de romana iar fostul tau elev Mirea m-a jignit.El a facut o confuzie,expresia "indoctrinat rau de tot" este foarte corecta,nu-i nici pe departe un pleonasm, cum, gresit a interpretat "cultul" tau el.Asa ca;mana pe carte Mirea.

Daniel Mălăelea spunea...

Nicu, Mirea se referea la faptul ca ar trebui sa apreciezi acest partid istoric. Asa cred.

Mirea spunea...

Cu atat mai rau domnule ca sunteti profesor de limba romana, trebuia sa fi stiut ca nu e moral sa amesteci PNL in "ciorba" politica de azi, pentru ca doctrina este aceeasi, indiferent de vreme(si aici eu va trimit sa puneti mana pe cartile de istorie); nu era vorba de pleonasm, problema e ca oameni ca dumneata privesc numai forma si nu fondul problemei. E posibil sa fiti savant, nu neg, insa inclin sa cred ca faceti parte din acea categorie de "intelectuali" cu multe cunostinte dar fara cunoastere, vorba lui Constantin Noica. Nu am avut intentie sa va jignesc, pentru mine nu reprezentati nimic, asa ca am sa va ignor ca personaj al unei lumi in declin. De altfel parca blogul domnului profesor nu era la altitudinea dumneavoastra:"Dar n-o sa-l mai citesc"...ar fi bine sa va conformati pentru ca va contraziceti singur!