vineri, 23 aprilie 2010

Mugurel Surupăceanu versus Traian Băsescu


COMUNICAT
Pe ideea că cea mai bună apărare este atacul, preşedintele Traian Băsescu m-a acţionat de curând în instanţă, ca răspuns la acuzaţiile mele conform cărora domnia sa a favorizat consumul de droguri uşoare. Într-adevăr, îmi asum ceea ce am spus în 14 februarie şi după aceea:
- că am fost unul dintre iniţiatorii legii antidrog pe care Senatul (2009) şi Camera Deputaţilor (2010) au aprobat-o şi pe care domnia sa, în mod nejustificat, a refuzat să o promulge;
- că la comanda lui Traian Băsescu, PD-L a votat împotriva iniţiativei mele de a înfiinţa o comisie de anchetă parlamentară în vederea elucidării problemei drogurilor uşoare şi a intereselor adiacente chestiunii;
- că preşedintele are ceva de ascuns, deoarece o perioadă destul de lungă de aproape o lună şi jumătate (14 februarie-29 martie 2010), nu a avut nicio reacţie şi nu a făcut niciun demers legal împotriva mea până la momentul (30 martie 2010) în care comisia de anchetă a fost îngropată definitiv de partidul său (PD-L) în Parlament ;
În deplină siguranţă asupra poziţiei mele în acest proces, sunt dornic să-mi pot susţine cauza în mod public, cu argumentele şi probele de care dispun. Altfel, găsesc gestul domniei sale jenant şi derizoriu, dată fiind suma de 100 lei care mi se cere drept despăgubire. Consider că gestul lui Traian Băsescu e o insultă la adresa societăţii noastre, pe care consumul de droguri în rândul tinerilor o costă cu mult mai mult.  Ştiu că o campanie electorală are preţul ei, dar şi că el ar trebui să fie infinit mai mic decât viaţa şi siguranţa noastră. La fel cum ştiu că într-o asemenea situaţie, singurul proces pe care un om de caracter şi de stat ar trebui să şi-l facă, este cel de conştiinţă 
Mugurel Surupăceanu                                                              







Niciun comentariu: