miercuri, 21 aprilie 2010

Îi ţin pumnii colegului meu de liceu, Mugurel Surupăceanu

Deputatul PSD, dat în judecată de Traian Băsescu, spune că îşi va demonstra afirmaţiile potrivit cărora în spatele magazinelor etnobotanice au stat interese ale PDL.

 Mugurel Surupăceanu reacţionează la vestea potrivit căreia preşedintele Traian Băsescu l-a dat în judecată din cauza afirmaţiilor primului despre legăturile dintre magazinele de plante etnobotanice şi finanţarea campaniei electorale a şefului statului.

„Nu mă intimidează deloc iniţiativa preşedintelui Băsescu. Ceea ce mă dezamăgeşte este că domnia sa a ales să fie de cealaltă parte a baricadei. Am făcut tot ceea ce am putut ca parlamentar să elimin consumul de droguri în România. Am reuşit chiar să trec prin Parlament un proiect de lege care interzice consumul de plante etnobotanice, proiect pe care preşedintele Băsescu a refuzat să-l promulge. A fost primul semn că domnia sa nu doreşte să lupte cu acest fenomen grav. Am propus apoi formarea unei comisii care să investigheze cine se află în spatele acestor firme, comisie îngropată de PDL, de oamenii preşedintelui Băsescu, ceea ce reprezintă un al doilea semnal că preşedintele şi PDL nu doresc să se afle adevărul”, a declarat pentru REALITATEA.NET, deputatul PSD Mugurel Surupăceanu.

Acesta e convins că va câştiga procesul cu Băsescu: „Nu cred că este nevoie să-mi iau avocat, cred că pot să mă reprezint şi singur. În mod cert am speranţa că voi câştiga, iar în perioada următoare voi veni cu noi argumente care să demonstreze afirmaţiile mele”, a adăugat acesta.
Sursa: www.realitatea.net     

Mulţi români ar fi în stare să bage mâna în foc şi să susţină că şi în spatele traficului de droguri stau persoane importante din lumea politică. Sunt mulţi cei care afirmă că şi acest trafic are legătură cu finanţarea campaniilor electorale ale unora. Succes, Mugurel!

Niciun comentariu: