luni, 13 iulie 2009

Sâmbătă, 18 iulie, ne întâlnim pe terenul sintetic din cartierul Dămăroaia

E vacanţă şi avem mai mult timp liber pentru a citi, a ne plimba prin parc, a naviga pe internet, a merge la cinematograf şi la club, dar mai ales pentru a face sport. Pentru cei mai mulţi dintre noi, fotbalul este sportul preferat. De ani buni promovez acest sport în rîndurile elevilor din Colegiul Tehnic Media. Rămân consecvent ideii că fotbalul îi apropie pe oamenii de orice vârstă şi de aceea adresez tuturor prietenilor mei invitaţia de a participa la un meci de fotbal pe terenul sintetic de la capătul de linie al autobuzului 331 din Dămăroaia (celălalt capăt de linie e la Piaţa Lahovary, prima staţie care urmează este Piaţa Romană), sâmbătă la ora 11,00. Vă rog să confirmaţi participarea în timp util.
Sper să răspundă prezent şi vechii mei prieteni Mirea, Iordache, Duţă, Mitroi, Bradea, Adam.

15 comentarii:

Anonim spunea...

In conditiile in care rezultatele la Bac la Lb. Romana au fost dezastruoase la scoala matale apar 2 posturi de Lb. Romana PROPUSE PT CONTINUITATE...ori eu s tampita ori e spaga la ordinea zilei la matale n ograda Vajnicu aparator al celor multi ce face ? NIMIC ca in atatea alte dati...de ce sa deranjam conducerea cand gradatia e atat de dulceeeee

Daniel Mălăelea spunea...

Ce mult te intereseaza situatia din Media! De ce nu ai barbatia sa discutam deschis despre problemele care te framanta atat de mult? Castigi ceva daca ma ataci pe mine atat de frecvent despre situatia din Media? Vajnicul aparator al celor multi este in vacanta si incearca sa se ocupe cat mai mult de copilul lui. E cel mai bun lucru pe care il poate face acum si nu numai. Colegule/colega ar trebui sa ai mai mult bun simt.

Daniel Mălăelea spunea...

Gradatia de merit nu depinde deloc de conducere. Ea se acorda la nivelul ISMB si o ai sau nu in functia de activitatea depusa in scoala, dar mai mult in afara scolii.

Anonim spunea...

Nu e vorba de ce castig eu stimate coleg numai ca unii se dau mari haiduci ...asta la nivel declarativ ..pe forumuri etc ...ce am facut....ce am dres eu mama mama !!...cand insa ar trebui sa semnaleze oceanul de ilegalitati si nereguli din jur prefera sa ascunda mizeria sub covor...numai pt. ca nu cumva Doamne fereste sa nu deranjeze ATAT!! Ne intrebam mereu retoric oare cine ar trebui sa se sesizeze ca au picat atatia elevi la Bac , ca s a transformat scoala in SRL cu actionar unic...NIMENI !! Ne depaseste intra adevar !!Atata timp cat noi suntem la o relativa caldurica poa sa ....Asta e problema mea...nu mai pozati va rog in ceea ce nu sunteti!! In rest va doresc domnule draga o vacanta placuta alaturi de cei dragi .

Daniel Mălăelea spunea...

In democratie putem spune orice, dar e obligatoriu sa putem demonstra ceea ce afirmam. Am trecut de perioada cand eram haiduc pe forumuri. Spre deosebire de multi altii, eu am bun simt. Am incetat sa mai iau atitudine pe forum pentru ca oricum o faceam in zadar. Si nu stiti faptul ca deja sunt patit. Nu stiti la cate atacuri a trebuit sa fac fata pentru faptul ca am avut curajul sa spun lucrurilor pe nume. De ce nu incercati sa vorbiti cu mine in particular? Nu credeti ca ar fi mult mai constructiv?

Daniel Mălăelea spunea...

Eu nu datorez nimani,, caldurica'' de care vorbiti. Am muncit si muncesc mult mai mult decat altii. Si nu iert pe nimeni atunci cand consider ca s-au infaptuit ilegalitati. Numai ca nu am atatea dovezi cate aveti dv, daca aveti. Eu nu vorbesc fara sa am argumente.Haideti sa discutati cu mine fata in fata ca sa vedem daca lucrurile stau asa cum ati fi tentat/a sa credeti.Nu ma mai judecati gresit.

Anonim spunea...

Anonima tinteste cumva un post in "Media"? E cumva profesoara de limba romana?! E cumva profesoara??? Nu de alta, dar nu prea stie sa scrie.

Mirea spunea...

Prezent...sper sa vina cat mai multi,o sa incerc sa iau legatura cu ei,oricum eu vin,n-am mai jucat fotbal de cam 3-4 luni,cunosc bine zona(am zabovit vreo 4 ani pe terenul ala)multumesc de initiativa domnule diriginte,vb la telefon

Daniel Mălăelea spunea...

Astept sa participe cat mai multi dintre prietenii mei, majoritatea fosti sau actuali elevi.Colegule anonim, daca esti barbat, ne vedem pe terenul de forbal si discutam despre Media, daca te pasioneaza atat de mult subiectul.

Anonim spunea...

Ce argument mai solid decat rezultatele din ultimii ani de la Bac....ce argument mai elocvent pt. incapacitatea manageriala, profesionala a celor care temporar detin painea si cutitul acolo doriti d-nule ? Oamenii care poate vor si pot sa faca treaba sunt tinuti pe margine in timp ce altii primesc continuitate ca sa ce ?....sa mai pice iar jumate la anu la Bac

Daniel Mălăelea spunea...

Sincer, credeti ca mie imi convine situatia aceasta? Nu ma cunoasteti. Cred ca stiti mai bine decat mine ca lucrurile sunt mai complexe decat ar parea. Eu am preferat sa stau deoparte de mizerii, am preferat sa muncesc pentru copii. Stiu mai putine lucruri decat credeti. Ceea ce stiu pastrez deocamdata pentru mine.

Daniel Mălăelea spunea...

Cine sunt ,,oamenii care vor si pot sa faca treaba si sunt tinuti pe margine''?Nici eu nu i-am prea vazut.

Anonim spunea...

Cei care stiu ,stau deoparte si tac sunt complici....eu una asa stiu !

Daniel Mălăelea spunea...

Tu esti principalul pentru ca stii atat de multe si nu spui nimic concret. Doar ma acuzi pe mine. Eu am avut numai necazuri pentru faptul ca nu pot fi controlat, dirijat, manipulat. Bati campii, colegule! Daca esti din Media, inseamna ca ti-a luat Dumnezeu mintile. Doar stii clar ca eu nu sunt complice cu nimeni, ca eu sunt un om corect, ca sunt de cealalta parte, ca i-am ajutat intotdeauna pe colegii mei.

Anonim spunea...

Darrr vaiii cata invidie Domn diriginte pe aceasta /acest ''anonim'' este la curent cu tot ce puneti dumneavoastra pe blog hmm !!!
daca nu va comvine ,doamna /domnisoara sau ce vreti sa fiti numai intrati pe ecest blog ! Macar domn diriginte se lauda dar se lauda dupa ce face faptelle :) !!! ARE CU CE PT CA POATE :) ! Dutu Madalina :D
ACEST PROFESOR ESTE UNUL FOARTE BUN !!!