duminică, 19 iulie 2009

În Munţii Bucegi









































17 comentarii:

Anonim spunea...

http://forum.portal.edu.ro/index.php?showtopic=112852 oare seamana cu ce s a intamplat si prin alte parti ? ...

Daniel Mălăelea spunea...

Nu stiu despre ce este vorba in topic. Nu stiu ce s-a intamplat in alte parti. Despre titularizare este vorba? Poti sa fii mai concret? Vrei sa discutam pe mess sau prin e-mail? Castigi ceva daca doar imprastii zvonuri?

Anonim spunea...

..frumoase fotografii domnu diriginte

Anonim spunea...

Oameni care zeci de ani ...(putem sa zicem zeci de ani daca e peste 10 nu ?:) ...) nu au reusit sa se titularizeze anul acesta cand examenul se desfasoara ''descentralizat ''...hop ...ajung la note peste 9 ; ce dracu.....doar nu suntem toti tampiti

Daniel Mălăelea spunea...

Doar Adriana a luat peste 9,00. Ea este o profesoara buna. Daca si altii s-ar fi titularizat, atunci ai fi avut dreptate.Eu ma bucur pentru Adriana. Poate ca pentru ceilalti nu m-as fi bucurat. Cred ca ne-am intelege mai bine daca ai iesi din anonimat . Nu crezi?

Anonim spunea...

Hai sa nu confundam merele cu perele. Una e sa judeci un om d.p.d.v. uman....ca zambeste frumos , ca are suflet bun etc etc etc si alta e profesional..Daca era un profesor bun se titulariza in cei peste 10 ani de meserie Daca eu ajut pe vecina de 80 ani sa treaca strada nu inseamna ca merit sa fiu profesoara la ....Sava

Daniel Mălăelea spunea...

Habar nu am de ce nu s-a titularizat pana acum. Cred ca este o profesoara buna. Cred ca in Media sunt multi profesori buni si foarte buni. Este adevarat ca unii nu sunt pusi asa cum ar trebui in valoare, dar asta este o alta problema.

Anonim spunea...

Doamna Dan este un om bun, nu contest. Dpdv uman merita acest post. Ce pacat ca sunt convinsa mai mult de 100 % ca stia subiectele inainte de examen. Sunt de asemenea convinsa ca si Dvs stiti ..(.si poate ca poza asta de inocent...tot teatrul asta ma irita cel mai mult la Dvs ) stiti ca subiectele de Poligrafie.:)...cine putea sa le faca avand in vedere ca e singurul liceu din Bucuresti de acest profil ? Hai sa nu mai jucam teatru.Daca e sa judecam principial si legal e o infractiune (si nu ma luati ca ce probe am ?...ca nu merge...e mult prea evident!!! ), daca e sa judecam asaa....pe alte criterii daca merita ....sa zicem ca merita .

Anonim spunea...

Topicul pe care vi l am indicat mai sus este despre cum singurul post de Chimie titularizabil a fost ocupat de domnia sa nimeni alta decat sotia Dnului Fedorca ex sef la ISMB membru de vaza PNL.....tot cu vreo 14 ani vechime timp in care a fost numai suplinitor. Da si aici e numai o coincidenta...:))))....desigur...tot cum coincidenta e ca sotia Dvs absolventa meritorie a carui liceu oare ...lucreaza unde ? :) prin concurs desigur...Cum zicea Mircea Badea Traim in Romania si...asta ne ocupa tooot timpul!...Nu mai pozati in justitiar ca...nu e chiar asa.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Haideti sa ne decidem odata ori angajam oamenii in scoli dupa competenta dovedita prin examene scrise cinstite ori dupa principiul : toata lumea are nevoie de o bucata de paine ....si in alta parte cine sa i angajeze Domne ...etc etc etc daca mai au si o situatie mai dificila acasa ...gata !! ii angajam Acestia vor fi sclavii perfecti ai conducerii :)

Anonim spunea...

Imi cer scuze daca am exagerat in unele locuri...m a indignat peste masura inocenta afisata a unora. Promit sa nu va mai deranjez .

Daniel Mălăelea spunea...

Colegule, intreci masura. Habar nu am daca Adriana Dan stia subiectele. Nu stiu cine este si unde lucreaza sotia lui Fedorca. Esti un nebun incurabil daca te legi si de sotia mea. Sotia mea a absolvit Liceul de Poligrafie acum vreo 10 ani si a lucrat cam tot atatia ani in frizerie-coafura. Acum este studenta la stat(Universitatea Bucuresti, Facultatea de Psihologie). Va deveni educatoare sau invatatoare. Lucreaza ca educatoare necalificata la o gradinita. Nu am ajutat-o nici macar 5%. A dat examen ca oricare alta suplinitoare. Esti un nemernic, colegule. Nu stiu daca sunt justitiar, dar sunt un om corect. Nu ma baga pe mine in morcila altora.

Daniel Mălăelea spunea...

Vreau sa ma deranjezi, dar sa nu fii nesimtit. Eu am muncit pentru o realizare cat de mica si nu m-am folosit niciodata de relatii pentru a obtine ceva. Nevasta mea a intrat la facultate pe meritele ei, iar la concursul pentru suplinitoare a obtinut o nota sub 7,00. Exista multe locuri neocupate si e loc aproape pentru oricine. Faptul ca a intrat in sistemul de invatamant nu mi se datoreaza mie, ci fetitei noastre.Nevasta mea vrea sa-i calauzeasca pasii si la gradinita, iar apoi la clasele I-IV, la fel cum i-a indrumat primii pasi in viata.

Anonim spunea...

Desi mi am propus sa nu mai scriu aici : nu stiu la ce coleg va tot referiti Dnule profesor (observati va rog cum ma adresez de fiecare data )... nu v am jignit nici macar o singura data totusi Dvs o faceti ....probabil v am atins niste puncte sensibile Dzeu ne judeca pe toti !Sunt o ...de acum fosta colega a Dvs care a suferit o multime de nedreptati si josnicii din partea celor care dijmuiesc ..scoala..nu pot zice ca o conduc ..si cu asta chiar ca am incheiat orice fel de discutie M am lamurit!

Daniel Mălăelea spunea...

Daca ati fost colega mea in Media, atunci stiti ca eu nu pot fi nici macar banuit de vreo ilegalitate. Eu in toti anii in care am fost lider de sindicat, mi-am sprijinit colegii si nu pe directori. Nu-mi convine ce s-a intamplat in ultimii ani in Media si astept vremuri mai bune pentru noi toti care ramanem in Media. Nu merit eu sa fiu atacat de tine sau de altcineva pentru ca sunt un om corect si-mi iubesc meseria. Eu nu am niciun castig pentru tot ceea ce fac in Media in afara salariului.Pentru ceea ce se intampla sau se zvoneste, cineva, in niciun caz eu, trebuie sa se implice si sa ia masuri.

Daniel Mălăelea spunea...

Astept sa discutam pe e-mail, mess sau intre 4 ochi despre orice. Eu nu am nimic de ascuns si nu am de ce sa acopar pe nimeni.Eu nu am dovezi despre lucruri care se zvoneste ca se intampla in Media. Cine are dovezi, ar trebui sa le faca publice. Noi, majoritatea profesorilor din Media nu meritam sa fim tarati in mocirla.