sâmbătă, 9 mai 2009

La multi ani, Liviu Marian Pop!

La mulţi ani, Liviu! Să-ţi dea Dumnezeu sănătate, putere de muncă, multe bucurii din partea celor două mici minuni de acasă, realizări pe plan profesional şi sindical şi linişte sufletească. Ştiu că nu eşti în cea mai potrivită stare sufletească, dar este ziua ta şi ai tot dreptul să laşi deoparte toate grijile, toate neîmplinirile şi să te bucuri alături de cei dragi. Unii poate nu înţeleg, dar şi liderii de sindicat sunt oameni. Mă bucur că te-am cunoscut ca om. Mă bucur că am câştigat un prieten. Sunt convins că mai devreme sau mai târziu, se vor convinge foarte mulţi, dacă n-au făcut-o deja, de calităţile tale de om şi lider de sindicat.
Îţi mulţumesc pentru încrederea acordată şi îmi pare rău că nu am putut să fac mai mult pentru mişcarea sindicală. Îţi doresc să găseşti puterea de a face tot ceea ce visezi, tot ceea ce oamenii aşteaptă de la tine. Ca membru de sindicat şi, poate, în continuare ca mic lider, te voi încuraja şi te voi ajuta.

2 comentarii:

tony spunea...

Si eu il apreciez mult .
La multi ani! Mult succes in continuare !

LIVIU MARIAN POP spunea...

multumesc din suflet