duminică, 8 mai 2011

,,Asta da excursie!''

      Vineri am fost într-o frumoasă excursie intermediată de agenţia de turism ,,Scorilo''. Am văzut 3 mănăstiri renumite şi ne-am jucat aproape toată ziua împreună cu preşcolarii de la Scoala nr. 181. La sfârşitul zilei, am avut sentimentul datoriei împlinite văzând şi auzind faptul că aproape toată lumea este mulţumită. Copilaşii au fost foarte încântaţi, doar unii părinţi fiind nemulţumiţi de faptul că au trebuit să urce panta spre Mănăstirea Caraiman din Buşteni.



































4 comentarii:

turisticus spunea...

Super!
Dar care a fost a 3-a manastire?

Daniel Mălăelea spunea...

Sf Manastire Ghighiu( pozele 1-2), Sf Manastire Sinaia, Sf Manastire Caraiman

Mirea spunea...

Ce bine arată Mănăstirea Caraiman...trebuie spus că în anii '90 locul era pustiu, iar minunile Maicii Domnului primite în dar de vrednicul Părinte Gherontie Puiu au determinat zămislirea acestui sfânt locaş! E un loc binecuvântat de Dumnezeu şi vegheat de crucea impresionantă de pe munte!

Daniel Mălăelea spunea...

Nici in urma cu 6-7 ani, cand mergeam eu cu voi in excursie, nu erau acolo prea multe lucruri. Acum arata incredibil. Este lucrare divina ceea ce s-a infaptuit acolo.