vineri, 6 iunie 2008

Cine sunt eu?

În primul rând, sunt un suflet care încearcă să-şi găsească liniştea. Sunt un om, o fiinţă cu sentimente, care încearcă să-şi croiască un drum în viaţă, care încearcă sa-i dea vieţii un rost. Încerc să împlinesc cât mai multe din planurile pentru care am fost creat şi visele pe care singur mi le-am făurit. Mă străduiesc să las în urmă lumină, nu doar ca profesor, ci, în general, ca om. Vreau să las cât mai multe urme ale trecerii mele prin această lume. Iar când eu nu voi mai fi, o stea acolo sus, va străluci pentru mine, în amintirea mea, pierdută printre mii de alte stele.

Cred că doar comunicarea poate fi cheia succesului personal. Cred că pentru a putea trăi o viaţă plină de bucurie şi fericire este nevoie să ne cunoaştem, să ne înţelegem, să ne respectăm şi să ne ajutăm aproapele, pentru a putea trăi împreună, fără a ne face rău unul altuia.

Îmi place viaţa, aşa cum este ea, cu bune, cu rele. Mereu încerc să fiu optimist pentru a putea merge mai departe. Încerc să merg înainte oricât ar fi de greu. Trec peste eşecuri uneori cu lacrimi în ochi, cu răni în suflet, dar îmi impun să nu mă las înfrânt. Învăţ mereu de la oameni câte ceva, învăţ din greselile lor şi din propriile mele greşeli, pentru a le evita şi a duce o viaţă împlinită.

Încerc să fiu în fiecare zi mai bun decât în ziua precedentă şi să fac cât mai multe lucruri de care să fiu mândru şi cât mai puţine compromisuri.

Întotdeauna mă gândesc la cei din jurul meu şi încerc să fac tot ceea ce depinde de mine pentru a exista mai puţină durere, răutate, mizerie.

Cred în mine şi cred în Dumnezeu, de care mă simt ocrotit. Am mereu în minte şi în suflet imaginea îngerului care mă ocroteşte şi se gândeşte să-mi fie bine, fetiţa mea, Alina. Am credinţa că ea merită o lume mai bună şi mai dreaptă, merită o viaţă frumoasă şi demnă şi fac tot ceea ce depinde de mine pentru a i-o oferi.

Niciun comentariu: