luni, 6 iunie 2011

La Mănăstirea Curtea de Argeş

       Frumoasa noastra excursie, oferita gratuit celor 50 de profesori din sectorul 5, s-a încheiat la Mănăstirea Curtea de Argeş. Aproape că i-am luat pe sus pe colegii mei pentru a-i urca în autocar şi a ne îndrepta spre casă. Se făcuse ora 18,00 şi autocarul era gol. Parcă nu ne înduram să plecăm. A fost o zi superbă şi excursia noastră a fost una foarte reuşită. A fost cea de-a doua excursie oferită de Cristian Olteanu şi Alina Gorghiu, prietenii noştri de la filiala PNL a sectorului 5. Eu sunt omul cu ideile, iar ei sunt oamenii care găsesc soluţiile pentru finanţarea acestora. De fiecare dată, mă ajută să le fac mici bucurii profesorilor şi elevilor din sectorul 5 şi, pentru acest lucru, în numele colegilor mei de breaslă, le mulţumesc!
      

Niciun comentariu: