duminică, 5 iunie 2011

În vizită la editura ,,ARS LIBRI'' din cartierul Broşteni al oraşului Costeşti, judeţul Argeş

      Nu am vrut să ratez ocazia de a-i face o vizită unui om minunat pe care l-am cunoscut doar în urmă cu 3 luni, dar pe care îl apreciez foarte mult. Ieri, în cadrul excursiei gratuite oferite de Cristian Olteanu, preşedinte al filialei PNL Sector 5, Alina Gorghiu, deputatul Colegiului 22, Mara Calista, preşedinte al Asociaţiei ,,O şansă pentru viitor'' şi Organizaţia Cadrelor Didactice-PNL Sector 5, am ţinut neapărat să ajungem şi la editura şi tipografia din cartierul Broşteni al oraşului Costeşti, pentru a facilita contactul dintre această editură condusă de doamna manager Adina Grigore şi cele 50 de cadre didactice din sectorul 5. Pe parcursul celor 50 de minute în care am vizitat editura ,,ARS LIBRI'' şi tipografia POLICHROM INDUSTRY 2006, am asistat la o lecţie depre editarea şi tipărirea unei cărţi, iar apoi am plecat cu braţele pline de cărţi pentru copii, reviste,  pliante. Au fost alături de noi şi domnii Marius Vintilă şi Florin Ulmeanu din partea B.P.T. al filialei PNL Sector 5




















Niciun comentariu: