joi, 6 noiembrie 2008

Echipa de fotbal a Colegiului Tehnic Media joacă sâmbătă finala CUPEI 1

Echipa de fotbal a Colegiului Tehnic Media pregătită de doamna profesoară Laura Nedelcu va disputa sâmbătă, 9 noiembrie, la ora 14,00, în sala din complexul ,,Agronomia'' finala Cupei 1. Adversarii băieţilor noştri vor fi cei din C.N. ,,Ion Luca Caragiale''. Partida se anunţă a fi una uşoară, deoarece avem ascendentul moral al celor 3-4 victorii pe care le-am obţinut împotriva lor anul trecut, atunci cînd eu antrenam echipa noastră. Sufletul meu a rămas alături de băieţi, deşi numeroasele activităţi pe care a trebuit să le desfăşor şi atitudinea unor persoane m-au îndepărtat fizic de echipă. Le urez succes băieţilor noştri şi aştept să obţină o mare victorie.
Dragi elevi, vă rog să fiţi prezenţi în tribunele sălii din Complexul ,,Agronomie'' pentru a-i încuraja pe băieţi. Probabil că voi fi şi eu prezent, dacă nu cumva mă vor împiedica îndatoririle familiale.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce echipa aveam :( ...ce amintirii, cea mai buna echipa de pe sector, poate peste multii anii v-a mai fii o echipa asa buna si inchegata...Boanca Alexandru