duminică, 13 mai 2012

Unde ne sunt visătorii?

       De mulţi ani, am un program care începe la 8,00 şi se încheie la 21,00, aproape în fiecare zi. Dăruiesc timpul meu liber celor care au nevoie de mine, în special tinerilor şi copiilor, fie că sunt sau nu sunt elevii mei. Consider că noi, dascălii, trebuie să ne dăruim, să ne implicăm pentru a-i ajuta pe cei tineri. Ştiu că majoritatea oamenilor consideră că altruismul nu este o calitate şi chiar au fost destui cei care mi-au spus că ar trebui să fiu mai moderat în acţiunile pe care le desfăşor. De câte ori mă gândesc să refuz participarea la o astfel de acţiune, din lipsă de timp sau din motive familiale, îmi dau seama că sunt singurul care care ar putea să o ducă la bun sfârşit şi că neimplicarea mea ar aduce tristeţea în sufletele copiilor.
      Mă bucură faptul că în jurul meu, în special în OCD-PNL Sector 5, există oameni care gândesc la fel ca mine şi îşi sacrifică timpul liber pentru a participa la acţiuni dedicate unor tineri, pe care, în cea mai mare parte a cazurilor, nici măcar nu-i cunosc. Aceşti colegi, cărora nu le precizez numele, deoarece nu am acordul lor, nici măcar nu se gândesc la o recompensă politică sau de altă natură. Pur şi simplu, au înţeles că este nevoie de ei şi au fost bucuroşi să îşi ofere serviciile. Chiar dacă sunt foarte rari, astfel de oameni există şi sunt bucuros că ei sunt prietenii mei.

2 comentarii:

Adrian spunea...

Ce parere aveti despre protocolul de fuziune dintre organizatiile FEN si cele ale FSLI din Bucuresti?

Daniel Mălăelea spunea...

Nu stiu nimic despre aceasta fuziune.