marți, 2 august 2011

Sunt, sufleteşte, alături de Adrian Mititelu!

    De la 5 ani ţin cu echipa de fotbal Universitatea Craiova, iar de la 15 ani am mers pe Central pentru a-i urmări pe fotbaliştii Ştiinţei. Am fost alături de această minunată echipă şi atunci când juca în cupele europene, dar şi când lupta pentru salvarea de la retrogradare sau când era în liga a II-a. Sufăr cumplit pentru ceea ce s-a întâmplat acum cu această echipă şi nu pot să înţeleg apatia tuturor. Şi eu cred că această dramă are un substrat politic. Afirm cu tărie faptul că nu Adrian Mititelu este principalul vinovat. Mult mai vinovaţi sunt primarul Antonie Solomon şi Victor Piţurcă. Sunt surprinzătoare declaraţiile lui Adrian Mititelu, pe care le-am preluat de pe site-ul gsp.ro.
"Cea mai mare greşeală a vieţii mele a fost că l-am susţinut pe Traian Băsescu. Vă zic ceva ce n-am mai spus vreodată: în 2004, înaintea finalei de la alegerile prezidenţiale, i-am tipărit un ziar anti-Năstase. Noaptea, pe furiş, am scos 80.000 de exemplare. Fără nici un ban! Am făcut-o din nebunie, am crezut că ajut ţara să scape de mafiotul Adrian Năstase. Acum, foştii adversari ai lui Băsescu îl înving pe soldatul lui. Asta mi se întîmplă mie[...]Da, am informaţii că vor să mă aresteze. Am vorbit cu familia şi vreau să-mi duc rudele în străinătate, să ceară azil politic! Eu rămîn aici, să mă lupt cu duşmanii. Trăim în dictatură, familia mea e în pericol evident![...]E exclus să investesc la altă echipă. Voi fi cu Universitatea Craiova pînă la moarte. Moartea ei sau a mea. Nu înţeleg de ce păţesc toate aceste lucruri, nu am furat de la nimeni, nu am făcut blaturi. Indiferent dacă mă omoară sau mă arestează, nimeni altcineva nu pune mîna pe brandul Universitatea Craiova!".


Niciun comentariu: