luni, 22 noiembrie 2010

Am învăţat această poezie minunată datorită domnului profesor Gheorghe Surupăceanu

În 1985 am idevenit elev al Liceului Economic din Tg-Jiu şi am avut norocul să îl am ca profesor de limba şi literatura română pe domnul Gheorghe Surupăceanu. Niciodată nu am să uit faptul că dânsul m-a învăţat ce înseamnă patriotismul şi mi-a insuflat dragostea pentru poezie. Am citit multă poezie şi chiar am scris poezii datorită dânsului. Cel mai mult îi sunt recunoscător pentru faptul că m-a obligat să învăţ ,,Doina'' lui Mihai Eminescu, deşi poezia era interzisă în perioada aceea. Noi, dacă nu ştiam un vers din această minunată poezie, primeam nota 2. Domnul profesor a riscat enorm, dar ne-a făcut pe toţi să învăţăm această capodoperă a literaturii române. Mulţumesc pentru tot, domnule profesor! 
Un gând frumos şi o lacrimă pentru Adrian Păunescu!

Niciun comentariu: