vineri, 12 februarie 2010

Vom avea mai multe zile libere în 2010

În acest an vom avea, în premieră, zile libere în 7 şi 8 iunie, cele două zile de Rusalii, şi în 15 august, de Sfânta Maria Mare.
În 2009 vom avea 11 zile libere, cu trei mai mult decât în anii trecuţi. Este vorba de 1 şi 2 ianuarie, 19 şi 20 aprilie, adică prima şi a doua zi de Paşte, 1 mai (Ziua Muncii), 7 şi 8 iunie, (cele două zile de Rusalii), 15 august, când creştinii sarbătoresc Sfânta Marie Mare, 1 decembrie- Ziua Naţională a României, 25 şi 26 decembrie, respectiv primele două zile de Crăciun.

17 comentarii:

Anonim spunea...

Adevaru e ca in invatamant ...mai ales era nevoie de si mai multe zile libere....:) In restul domeniilor de activitate lumea are concediu incepand de la 21...22 zile pe an. La profi cum e ...mm 62 ...gresesc? :) Aaaa...da uitasem de activitatile extracurriculare si extrascolare ....comitete ....comitzii...care ocupa mai mult de 25 ore pe zi...si trebuie sa compenseze

Daniel Mălăelea spunea...

Doamne, cat esti de rau! Cele 11 zile libere sunt acordate tuturor bugetarilor.

Anonim spunea...

Asa asa fii cu ochii pe acest blogg ai grija sa mai si mananci;) sa nu ti se faca rau !! asa incearca sa atacii :))) fi dur !! bre da esti comic rau ! Madalina Dutu

Daniel Mălăelea spunea...

De multe ori si eu am impresia ca fostul meu coleg nu face nimic altceva decat urmareste ce scriu eu pe blog.De ce o fi pentru el atat de important sa faca bascalie... de fiecare data... chiar nu imi dau seama.

Anonim spunea...

Dar ar trebui sa va simntiti chiar foarte important Domnule diriginte , pe langa faptul ca suntenti invidiat!Am un profesor si un diriginte foarte important ! Voi fi mandra sa spun in viitor pe cine am avut eu ca diriginte ! deabia astept sa vad ce mai postati nou pe blogg ca hop apare si clovnu nostru ! haha :) Madalina Dutu

Anonim spunea...

Imi place sa ma bag in treburile oamenilor marii !! doar ca acest mic clovn nu ne arata o varsta prea mare ! imi pare rau de el ..el chiar nu stie cu ce se mananca fericirea si incearca sa va faca si pe dumneavoastra sa fiti necajit ,pacat ca nu merge dar...e bine ca incearca ! meriti un 5 inteligentule !totusi te straduiesti!M .D.

Daniel Mălăelea spunea...

Madalina, mi-ar placea sa vezi ca dirigintele tau face pe blog schimb de opinii pe teme cu adevarat importante si din care sa ai ce invata. De fapt eu trebuie sa incerc mereu sa-l fac pe omul acesta sa inteleaga ca nu-i tolerez obrazniciile.Este totusi casa mea si el este prea nesimtit sa inteleaga acest lucru. Macar daca ar afirma ceva si ar aduce argumente. Dar el doar isi bate joc.

Daniel Mălăelea spunea...

Din pacate, Madalina, nu de la toti oamenii mari ai ce invata. Si omul acesta chiar a fost sau inca mai este profesor.

Anonim spunea...

Eu stiu cine si ce suntenti Dumneavoastra ;) !! si multi stiu asta pt ca ne'ati dovedit prin fapte nu doar cuvinte ! micul nostru clovn nu semnifica decat putin amuzament ! il roade invidia ! dar pe noi chiar ne intereseaza total altceva ! cel putin dumneavoastra aratati pe blogul asta niste lucruri importante ! eu ca si adolescent intru pe bloggul asta din curiozitatea si interesul de a vedea ''ce a mai scris dirigu in seara asta''Eu am avut cate ceva de invatat din acest blog ! Va iubim !! M.D.

Anonim spunea...

Profesor?? pacat...nu are nici un pic de farmec nici ca profesor si nici ''ca clovn'' !! cred ca nu se simnte apreciat :)) iubit de copii ! nu a facut nimic cu viata lui in viata lui ! il judec pt ca el ma face sa il cunosc asa ;) ! si pe dumneavoastra va pot ''judeca'' exact invers ! M.D.

Daniel Mălăelea spunea...

Pentru voi, pentru colegii mei, profesorii din intreaga tara, pentru prietenii mei liberali si pentru fetita mea am facut acest blog. Ma doare sufletul cand observ faptul ca unii il murdaresc postand tot felul de nebunii. Cativa prieteni m-au sfatuit sa nu-l iau in seama pe nebun. E totusi blogul meu si nu vreau sa apara tot felul de mizerii care, in mare parte, nici macar nu sunt la adresa mea. Chiar si asa, tot mizerii raman.

Anonim spunea...

In viata reala M.D. nu toti cei care te inconjoara au aceleasi opinii ca si tine .:)..la varsta ta unii au senzatia ca sunt detinatorii adevarului absolut...asa si trebuie...la varsta asta.Tot in viata reala exista acele personaje denumite...
pupin...exista elevi care se pun bine cu profesorii pt o nota buna...profesori care se pun bine cu directorii...politicienii pt un...mic avantaj acolo sau o promovare in cariera (stim cu toti ca in sistemul public...bugetar politicul dicteaza)
Desigur....persoanele de fata se exclud! E cam grav sa ai impresia ca toti cei care nu gandesc ca tine iti sunt dusmani. Dusmania se manifesta prin actiuni concrete...nu prin cateva opinii exprimate intr un spatiu public : internetul. Daca colegii liberali ai dnului profesor vor sa vada pe aici numai flori si fluturasi ....nu mai zic nimic.:)...inteleg ca asta e problema...imi cer scuze fata de donshoara Alina si fata de dom' primar edificatoru de gradinite .

Anonim spunea...

Daniel...cred ca dusmania vine mai degraba de la cei care in fata iti zambesc si in spate spun altceva...si numai in liceul ala amarat sunt cu zecile....eu macar cand am avut ceva de spus ....am scris.
Viata ...si mai ales cea din Romania ne obliga la o gramada de compromisuri pt a razbate... Din acest punct de vedere inteleg ..in fine Concluzia : cred ca ai dreptate....acord prea multa atentie blogului tau. Promit sa nu mai deranjez!

Anonim spunea...

:)...ce sa fac daca nu ma pot abtine ? se vorbea mai sus de o discutie pe teme serioase , propun urmatoarea tema : de ce trebuie sa plateasca statul roman zeci de mii de profesori de istorie in anul de gratie 2010 cand.... exista Google search Daca vreau sa vad ce s a intamplat la 23 August...tzac pac am aflat. Google n o sa ma invete sa calculez o integrala...:)never...sa rezolv o ecuatie...oare de teama pierderii locului de munca or fi asa de multi profesori de istorie in politica?Si cu asta chiar am pus PUNCT.

Daniel Mălăelea spunea...

Marius, tu spui numai tampenii.

Anonim spunea...

Oricat ar incerca oricine ,parinte sau elev sa se puna bine pe langa dirigu ;) domnul meu diriginte pastreaza o distanta ;) !!! Asa ca daca aici ii iau apararea...i'o iau pt ca stiu ca mata nu ai dreptate ;) si stiu cat de corect este Dn Malaelea si mai ales ca profesor !! asa ca nu bate app'uri pt ca chiar nu am nici un interes sa ma pun bine cu dansul pt ca imi place istoria imi place cum preda si invat de drag ;) ! iar cat despre absente dau prostii dastea nu as avea iar dc sa ma pun bine cu dansul pt ca nu fac absente ! ;) nu'ti merge inteligentule ! tu esti suparat rau pe Tara asta in care traiesti :)) sfatul meu ;) MUTATI'VA DOMNULE IN PARIS ;) sau in dumbrava minunata ! M.D.

Anonim spunea...

MDA :))) am analizat mai bine comentariile dumitale ! tu esti un ''ex profesor de matematica'' si ai ceva cu profesorii de istorie probabil sau te roade invidia ca sunt si ei la randul lor platiti ! CANDIDEAZA La ''presedentie'' schimba tara !!!! da cu pumnul in masa !! arata'ne cine esti !! sa murim cu totii de foame ! traiasca matematica ! jos istoria romaniei! fi dur ! M.D.