marți, 9 februarie 2010

Domnule Radu Stroe, mă ajutaţi să organizez pentru elevii Colegiului Tehnic Media astfel de activităţi?

Întotdeauna am organizat numeroase activităţi extracurriculare şi extraşcolare cu şi pentru elevii mei. Uneori am fost sprijinit moral şi material de unii prieteni şi colaboratori pentru a le face surprize plăcute micilor mei prieteni. Niciodată nu am fost însă ajutat de parlamentarii aleşi în colegiile din care face parte şi zona Pajura. De fapt nici nu ştiu care este senatorul care a fost ales şi cu voturile cetăţenilor din Pajura. Deputatul ales în Colegiul 1 este acum domnul Radu Stroe. Aş dori mult de tot ca dumnealui să mă sprijine în desfăşurarea unor activităţi educative, culturale, sportive. Domnul Radu Stroe ar putea să urmeze exemplul doamnei deputat Alina Gorghiu care în Colegiul 22 sprijină desfăşurarea unor asemenea activităţi.
Astfel, pe 22 ianuarie la Şcoala Generală nr. 135 ,,Ştefan cel Mare'' din Ferentari a fost organizată dezbaterea pe tema Unirii Principatelor de la 1859, la care au participat peste 100 de elevi care au ascultat prezentările noastre, au pus întrebări, au cântat, au dansat ,,Hora Unirii''.
Pe 15 ianuarie, de ziua lui Mihai Eminescu a organizat un concurs de recitări la sediul din Calea 13 Septembrie nr. 201 la care au participat peste 50 de copii împreună cu părinţii lor. Micuţii au dovedit încă o dată că poezia LUI este nemuritoare.




























































2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pentru initiativa daaa...nu stiu... de ce am impresia ca in pozele selectate apare obsedant o anumita persoana ...in diverse unghiuri si ipostaze..EA..:P ? Parca e o mapa de prezentare a unei pitipoance de vrea sa se angajeze asistenta la o emisiunea din asta de cancan. Vorbeste rautatea din mine. :))Mai bine sa mi vad de treaba.

Daniel Mălăelea spunea...

Chiar te rog sa iti vezi de treaba. Important este ca aceste actiuni s-au desfasurat in folosul copiilor.Vrei sa mai scrii comentarii pe blogul meu? Atunci te rog sa nu mai fii rau.