duminică, 8 aprilie 2012

7 aprilie 2012-Congresul Extraordinar al PNL şi Congresul USL

     Am participat la ambele congrese de ieri. La Congresul PNL, am participat pentru prima dată ca delegat şi, pentru aceasta, le mulţumesc colegilor din Filiala PNL Sector 5, pentru că m-au desemnat să fac parte dintre cei 20 de delegaţi ai filialei. În sală am întâlnit numeroşi colegi din Comisia de Educaţie a PNL, precum şi vechi colegi de facultate şi vechi liberali precum Theodor Nicolescu şi Antonel Tănase.
        La Congresul USL, am participat împreună cu aproximativ 400 de membri ai Filialei PNL Sector 5, din care au făcut parte şi fetele mele. Mă bucur mult pentru faptul că fiica mea participă cu bucurie la astfel de manifestări. Printre altele, participarea fetiţei mele la întruniri de partid se datorează şi dorinţei de a o revedea pe prietena ei Alina Gorghiu.


Niciun comentariu: