joi, 15 martie 2012

Trebuie să ne oprim!

        Niciodată nu am să înţeleg de ce mulţi oameni consideră că o scoală bună este aceea în care se dau şpăgi uriaşe şi în care copiii sunt în atenţia învăţătorilor/profesorilor, doar dacă părinţii plătesc meditaţii costisitoare, în particular. Eu am refuzat să-mi înscriu copilul la o astfel de şcoală. Prefer o şcoală normală, în care directorul şi profesorii să fie oameni modeşti, cu bun simţ şi responsabili.
        Am scris aceste rânduri pe contul meu de Facebook şi am primit următorul comentariu: ,,Se poate si mai rau !!! Mentionez de la inceput ca nu este si cazul copilului meu; aceasta "poveste" (spusa de parintii in cauza) de la o scoala normala (daca tu zici ca mai exista asa ceva ) din micul nostru orasel. Copiii se duc la meditatii (la mai multe materii ) o data cu profesorul de la clasa ; in caz contrar poate sa fie cat de destept si cat de meditat in alta parte ca nu va obtine sub nici o forma notele obtinute de colegii lui care fac la el , Cum am ajuns in asa monsturozitate de sistem in care sa aiba asa mare valoare pt viitorul copiilor notele din sc generala? Unde, stim cu totii si asta a fost dintotdeauna,am trecut si eu si cei apropiati prin cateva scoli, deci nu vorbesc din filme, notele in cea mai mare parte se dau dupa nepotisme si sau cunostinte/pile , si in cel mai fericit caz dupa "ochi frumosi" (chiar dk nu au pile) dar pt un copil normal...Şi mai apoi si cu un alt profesor sa si invete ceva ca sa poata razbi in viata, si in speranta ca se va shimba acest sistem si candva o sa aiba valoare ce stie copilul nu notele primite in trecut ...nici vorba sa le mai ramana bietilor copilasi timp si de activitati sportive extrascolare , iar parintilor timp si bani pt a-i sustine si in alte activitati:(((
         Ştiu şi eu că aşa stau lucrurile în şcolile noastre. Cu astfel de practici ne-am distrus copiii şi am distrus sistemul de învăţământ. Trebuie să ne oprim. Cred că aşa nu mai putem să continuăm.
 

Niciun comentariu: