miercuri, 28 martie 2012

În Parcul Bazilescu avem nevoie de un teren de sport

        În sectorul 1 avem un primar care prin tot ceea ce a facut a dovedit că este aproape de oameni. La noi, străzile, parcurile, spaţiile verzi, locurile de joacă, unităţile şcolare, blocurile arată altfel decât cele din alte sectoare. De câte ori am avut de făcut o propunere, în calitate de cetăţean al sectorului 1, domnul primar Andrei Chiliman a fost receptiv, a analizat-o şi apoi s-a implicat, încercând să rezolve acea problemă pe care i-am semnalat-o. Am văzut, pe blogul dumnealui, sute de propuneri constructive venite de la cetăţeni şi apoi am văzut cum problemele semnalate au fost rezolvate.
       Noi, cetăţenii din sectorul 1, avem un primar gospodar, care este mereu aproape de cetăţeni. Cred că întotdeauna lucrurile se pot îmbunătăţi şi, de aceea, vin cu propunerea de a se amenaja mai multe terenuri de sport în zona Bucureştii Noi. Eu locuiesc în zona Laromet-Cimitirul Străuleşti şi, dacă doresc să joc un meci de fotbal cu prietenii sau să joc o partidă de tenis cu fetiţa mea, constat că nu am niciun teren de sport în apropiere. Cred că în curtea uneia dintre unităţile şcolare din zonă sau în Parcul Bazilescu se pot amenaja un teren de minifotbal cu gazon sintetic, un teren de baschet şi un teren de tenis. Copiii, tinerii, dar şi noi, adulţii, avem nevoie de terenuri de sport. Sunt convins că domnul primar Andrei Chiliman va rezolva curând şi această problemă. Pentru tot ceea ce a făcut şi pentru ceea ce va mai face pentru noi, eu ţin să-i mulţumesc domnului primar Andrei Chiliman!

Niciun comentariu: