joi, 8 decembrie 2011

Vă mulţumesc, domnule director Vasile Muraru!

      Eu şi familia mea mergem la Teatrul de Revistă ,,Constantin Tănase'' cam o dată la 3 săptămâni. Iubesc revista de când aveam 12 ani. Am avut privilegiul de a urmări în copilărie şi adolescenţă, multe veri la rând, spectacolele Teatrului ,,Fantasio'' din Constanta, cu vedetele Jean Costantin şi Gelu Manolache în distribuţie, dar şi spectacolele Teatrului de Revistă ,,Alexandru Davilla'' din Piteşti, în a cărui distribuţie erau mari solişti precum Ileana Şipoteanu, Gabriel Dorobanţu, Florin Apostol. Fetiţa mea a îndrăgit spectacolele de revistă de la 3 ani. Iubeşte mult de tot muzica şi dansul şi ne roagă să mergem des la teatru. Săptămâna trecută am văzut chiar spectacolul la care am primit acum bilete gratuite pentru elevi.
      M-am gândit să le fac o bucurie elevilor merituoşi din colegiul nostru şi am trimis un e-mail direcţiunii Teatrului de Revistă ,,Constantin Tănase''. Am avut bucuria să primesc 18 bilete gratuite din partea domnului director Vasile Muraru pentru spectacolul ,,Veselia nu e în criză'', care va avea loc duminică, 11 decembrie, ora 19,00. Ieri şi astăzi am făcut selecţia celor 16 elevi care vor merge la teatru şi i-am ales pe cei mai buni dintre cei buni. Voi continua să fac astfel de bucurii elevilor noştri.

Niciun comentariu: