miercuri, 7 decembrie 2011

20 de elevi din Colegiul Tehnic Media vor merge gratuit la T.N.B.

    Prietena mea, Alina Gorghiu, deputatul liberal al Colegiului 22 oferă permanent bilete la teatru elevilor şi studenţilor din colegiul 22. Uneori o ajut cu mare plăcere la distribuirea biletelor. Am preluat şi eu această nobilă iniţiativă şi, uneori, solicit teatrelor bucureştene bilete gratuite pentru elevii merituoşi din Colegiul Tehnic Media.
     Ieri, Moşu' Nicolae a venit şi a adus cadouri pentru copiii cuminţi. Mie mi-a lăsat 20 de bilete la T.N.B., la spectacolul ,,S-a sfârşit cum a început'', pe care le voi distribui unor copii cu rezultate bune la învăţătură. Spectacolul are loc vineri, 9 decembrie 2011, ora 20,00 în Sala Mare. Adresez mulţumiri conducerii T.N.B. pentru că mi-a acordat, pentru a 3-a oară anul acesta, bilete gratuite.

Niciun comentariu: