joi, 24 noiembrie 2011

Sunt solidar cu prietenii mei Liviu Marian Pop şi Sorin Dragne, lideri de sindicat ai FSLI

        Mă simt din ce în ce mai puţin lider de sindicat, dar nu pot să nu fiu alături de doi vechi prieteni, care au nevoie de sprijinul meu. Eu mi-am încheiat cariera de lider de sindicat înainte de vreme. I-am dat S.I.P. sector 1 cei mai frumoşi ani din viaţa mea şi am crezut că voi putea să fac mai multe pentru colegii de breaslă. Am renunţat de nevoie şi am încercat să-mi croiesc un alt drum. Răspund însă de fiecare dată la solicitările prietenilor mei şi rămân cu sufletul alături de ei. Sper să pot colabora în viitor cu ei şi de pe alte poziţii. Cu astfel de lideri de sindicat, mişcarea sindicală mai are o şansă. 
      Mâine, la ora 9,45, voi fi alături de prietenii mei în faţa MECTS pentru a revendica respectarea drepturilor cadrelor didactice. Probabil că nu vom reuşi nimic, dar vom reveni şi săptămâna viitoare. Important este să nu tăcem.

2 comentarii:

LIVIU MARIAN POP spunea...

Multumim pentru sustinere Daniel. Nu trebuie sa fi lider pentru a iesi in strada si a cere respectarea legii. Trebuie insa sa avem simt civic. In strada nu suntem lideri sau membri...suntem oameni. Cu cat vom fi mai multi cu atat vom castiga mai repede. Maine vom fi la 11.00 la pichetare. Ne pregatim pentru marti si miercuri sapatamana viitoare pentru continuarea protestelor.
Mergem inainte..

Adela spunea...

Sunt multi profesori nemultumiti , disperati si resemnati. Resemnati ca sunt prea saraci sa isi permita sa protesteze. Daca se va organiza greva generala si salariiile ar fi platite de sindicat pe perioada grevei, probabil ca va iesi lumea in strada. Pentru asta cotizam la sindicat, nu ? Sa poata fi sustinute miscarile sindicale .