joi, 7 aprilie 2011

,,Regimul Traian Băsescu a girat un adevărat dezastru”

"Tot dezastrul acesta girat de regimul Traian Băsescu îmi aduce aminte de o vorbă spusă mie, în 1940, de genialul Nae Ionescu, un adevărat politician de dreapta şi un gânditor de referinţă. "Tot ceea ce este în jurul nostru este o minciună, deci, totul este permis. Și, în aceste condiţii, totul este posibil”, mi-a spus Nae Ionescu demult, în acel an de graţie. Trebuie să recunoaştem că acest enunţ este valabil şi astăzi pentru majoritatea oamenilor politici. Sincer vă spun, mă îngrozeşte teribil ceea ce se întâmplă sub regimul Traian Băsescu", a afirmat regizorul Sergiu Nicolaescu.
"Am luptat o întreagă viaţă pentru conştiinţa spectatorului şi sunt extrem de afectat de tot ce se întâmplă în jur. De câteva luni sunt foarte deprimat. Niciodată nu m-am simţit atât de umilit în propria mea ţară. Niciodată. Din păcate, la 22 de ani de la Revoluţie o luăm de la capăt şi, din câte putem observa, răbdarea românului este foarte mare. Sunt într-o pasă atât de proastă cum n-am mai fost niciodată, în întreaga mea viaţă. Îmi rămâne însă speranţa firească în mai bine. Regimul Traian Băsescu a girat un adevărat dezastru”
Oare când o să aibă această revelaţie  majoritatea românilor? Cât de repede se va întâmpla această minune? Sper ca înainte de 2014. Atunci va fi prea târziu.

Niciun comentariu: