vineri, 8 aprilie 2011

Îi doresc multă sănătate domnului Radu Câmpeanu!

     Am citit în presa on-line că domnul Radu Câmpeanu este internat la Spitalul Fundeni. Îmi pare rău şi sper să-i dea Dumnezeu sănătate. Nu pot să uit că, în mai 1990, am fost unul dintre puţinii ,,nebuni'' care au votat cu Radu Câmpeanu şi PNL. Aveam 19 ani neîmpliniţi. Eram un copil. Uram comunismul, dar îl uram şi pe Ion Iliescu. În plus, eram marcat de fenomenul ,,Piaţa Universităţii''. Românii nu i-au dat nicio şansă ,,Seniorului''. Altfel s-ar fi scris istoria.

3 comentarii:

kablu spunea...

Il urai pe Iliescu si acum te-ai aliat cu el...Frumos.

Adrian spunea...

Ii doresc insanatosire, sanatate. Are merite incontestabile in reinvierea doctrinei liberale in Romania. Dar in 1990 si apoi in 1996 (parca!?) a facut niste greseli impardonabile. Si-a schimbat apoi unele conceptii dar era prea tarziu. Desigur, altfel s-ar fi scris istoria daca liberalii aveau in 1990 un lider ca Tariceanu sau ca Antonescu.

Daniel Mălăelea spunea...

Eu m-am aliat cu Iliescu? Cine sunt eu? PNL s-a aliat cu PSD. Si, pana la urma, aceasta alianta este necesara. Ea a fost facuta pentru a salva Romania de dictatura.Acum s-a constituit cu adevarat un Front al Salvarii Nationale.