vineri, 8 iunie 2012

Domnul Primar Andrei Chiliman are nu doar votul, ci și respectul meu!


Stimată Doamnă / Stimate Domnule, 

Ziua de duminică, 10 iunie, este unul din acele momente din viața comunității noastre în care suntem chemați să ne facem datoria. Duminică, 10 iunie, ne vom afla, cu toții, în fața unei alegeri importante. Avem de ales între a-i lăsa pe alții să decidă viitorul comunității nostre și a decide noi, prin votul fiecăruia, ceea ce este bine și ceea ce ar fi rău pentru Sectorul 1 și pentru București. 

Vă chem să decideți dumneavoastră, într-un număr cât mai mare, viitorul Sectorului 1 și al Bucureștiului! 

Duminică, 10 iunie, veți avea la dispoziție o armă teribilă, de care se tem toți politicienii care vor să vă șmecherească: votul. Votul este singura armă pe care o puteți folosi cu eficiență împotriva sau în sprijinul celor care vă cer să investiți în ei încredere. Inclusiv împotriva mea sau în sprijinul meu. Folosiți această armă pe 10 iunie!

Din primul moment în care ați investit în mine încrederea dvs., am înțeles un adevăr pe care mulți îl neagă: Sectorul 1 nu este doar cea mai dezvoltată comunitate din România, ci și comunitatea cu cel mai dezvoltat spirit civic. În Sectorul 1, trăiesc românii cel mai bine informați, cei mai severi critici ai politicienilor și ai primarilor. Sunteți, din acest punct de vedere, românii cel mai greu de păcălit de către orice politician care încearcă să umble cu șmecherii. În Sectorul 1, nu se câștigă alegerile cu diversiuni de două parale și cu promisiuni mincinoase. Aici, la noi, nu merg pomenile electorale și cumpărarea de voturi la bucată. Sunteți oameni serioși și implicați în viața cetății. De aceea, nu trebuie să permiteți nimănui să profite de prezența scăzută la urne pentru a-și crește scorul fără ca dumneavoastră să vă exprimați opinia prin vot!

Avem un singur tur la aceste alegeri, avem un singur vot! Vă îndemn să votați, pentru ca decizia să vă aparțină dumneavoastră, și nu altora.

Duminică, 10 iunie, aveți ocazia de a le da o lecție celor care v-au tratat șmecherește. Este pentru prima dată, în ultimii trei ani, când Elena Udrea și subordonații săi, care au vrut să controleze în întregime resursa financiară a Capitalei și a Sectorului 1, prin desființarea primăriilor de sector, nu mai pot fugi din fața judecății bucureștenilor. Judecați-i cu votul!

Duminică, 10 iunie, eu, Andrei Chiliman, mă prezint în fața judecății dumneavoastră. Mă prezint și cu realizările, dar și cu neîmplinirile, precum și cu proiectele de viitor: eficientizarea energetică a Sectorului 1 și combaterea șmecheriei. Atât a marii șmecherii a politicienilor, cât și a micii șmecherii de pe stradă. Mă prezint, de asemenea, cu angajamentul ferm că îmi voi face datoria și pe viitor, pentru ca Sectorul 1 să rămână "Capitala Capitalei", locul cel mai bun de trăit din București: cu cele mai multe și mai frumoase parcuri, cu cele mai bine dotate școli, grădinițe și spitale, cu cele mai bune străzi. Judecați-mă cu votul!

Dumneavoastră, și nu alții, trebuie să decideți dacă eu merit sau nu să rămân la datorie, ca primar al Sectorului 1. Am convingerea că vă veți face datoria cu seriozitate și cu implicare civică. Vă chem, de aceea, să vă exprimați decizia prin vot, duminică, 10 iunie.

Cu mult drag și cu toată încrederea,
ANDREI CHILIMAN
PRIMARUL SECTORULUI 1

Niciun comentariu: